مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-18سياسي

فارس من| فرش بافان بردسکن با ثبت شکایت در اداره کار، پیگیر حق خود باشند


رییس سازمان تامین اجتماعی بردسکن گفت: فرش بافان بردسکن درصورت داشتن شکایت، با ثبت دادخواست از طریق سامانه روابط کار از طریق اداره کار شهرستان پیگیر حق و حقوقات خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من سوژه ای را تحت عنوان فرش بافان انابد استان خراسان رضوی را دریابید به ثبت رسانده بودند و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشته اند.

موضوع را از طریق رییس تامین اجتماعی بردسکن پیگیری کردیم که رییس این اداره در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: طی یک هفته آینده به مسائل و مشکلات فرش بافان در انابد که به صورت کارگاهی یا در کارگاه فرش این شهر فعالیت می کنند، رسیدگی می شود.

رییس تامین اجتماعی بردسکن پس از گذشت یک هفته به همراه بازرس و کارشناس بیمه این اداره از محل شرکت فرش بافی در انابد بازدید کرد.

رییس تامین اجتماعی بردسکن در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: این شرکت فعالیت صادرات فرش را دارد که با داشتن چندین پیمانکار، فرش بافان را تحت پوشش این پیمانکاران  قرار داده است و فرش بافان در کارگاه های کوچک زیر نظر پیمانکاران به کار فرش بافی مشغول هستند.

رضا خطایی درباره علت اینکه چرا برای بیمه این کارگران که اکثرا زنان سرپرست خانواده و یا دیگر بانوان هستند، اقدامی نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فرش بافان بردسکن با ثبت شکایت در اداره کار، پیگیر حق خود باشند

فارس من| فرش بافان بردسکن با ثبت شکایت در اداره کار، پیگیر حق خود باشند